دستورالعمل اجراي نكات ايمني ، بهداشت حرفه اي و زيست محيطي دستورالعمل اجراي نكات ايمني ، بهداشت حرفه اي و زيست محيطي .

دستورالعمل اجراي نكات ايمني ، بهداشت حرفه اي و زيست محيطي

روش اجرايي مديريت تغيير

روش اجرايي مديريت تغيير

عبارت است از سلسله مراحل مصوبي كه در طي تغييرات، شناسايي ، ارزيابي ، تصميم گيري ، اجرا وپيگيري مي شود. هدف از تهيه اين روش اجرايي اين است كه مطمئن شويم تغييرات توسط افراد آگاه وبا تجربه اي مرور وتائيد مي شوند. تمام سازمان ها بايد خط مشي و روش اجرايي در رابطه با مديريت تغيير داشته باشند. در هنگام ايجاد خط مشي و تهيه روش اجرايي MOC بايد مسائل فرهنگي و چگونگي نوع ارتباطات بين كاركنان در نظر گرفته شود. مديريت تغيير يك كار گروهي و تيمي است. زماني كه يك پيشنهاد بطورغير رسمي داده مي شود و در مقابل اين پيشنهاد يك اقدام رسمي مانند ثبت آن در فرم هاي مخصوص صورت ميگيرد در حقيقت فرايند بصورت رسمي آغاز گرديده است. مدير HSE بايد از اينكه روش اجرايي MOC و خط مشي مربوط به آن تهيه گرديده و همه مستندات قبل از اجراي تغييرات موجود بوده ، اطمينان حاصل نمايد همچنين يك نفر بايد مسئوليت هماهنگي اجراي تغييرات را بر عهده داشته باشد، درتاسيسات بزرگ معمولاً يك گروه جداگانه اي مسئول انجام امور مربوط به مديريت تغيير هستند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۲:۴۱ توسط:گيتي موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :